2008. november 5., szerda

iskolai feladvány: cd borítás 01


így néz ki a scannerben

így kandikál ki a lemez

ez a hátulja

ez az eleje

saját komment:
nekem azért tetszik, mert nagyon egyszerű. Sokat hallgattam ezt az albumot, kerestem a színeket, amiket társíthatnék hozzá. Először megfesteni akartam, egy meseszerű látomásos dolgot képzeltem el, aztán festékbe karcolni, majd egyik sikertelen kísérletet követett a másik, a zsírkrétába karcolás meg a nyomtatópatronkifogyás... tintasugarassal nyomtattam, ami azért volt jó döntés, mert olyan hatású lett ezen a papíron, mintha zöld ecsetfilcet használtam volna, amit beszívott a papír.
Szóval lehet hogy másnak nem, nekem azért de. Gömbölyű zenéhez gömbölyű formák illenek, ez a konklúzióm. És a 'My Rocky Mountain' címadó szám kifejezetten zöld (nekem).


ps.: azért boríték, mert költséghatékony (ami egy átlag csóró magyar zenekarnál igen előnyös), nem tud összekarcolódni a műanyag tok, ami szerintem igénytelenné tesz egy cd-t és ami nagyon fontos: természetes, sőt, környezetkímélő (hatást kelt). Gyanítom, hogy a barna papír újrahasznosított és csak keveset kellett rányomtatni így a káros anyagokat tartalmazó nyomtatópatront is csak jelzésszerűen alkalmaztam. A költséghatékonyság miatt széles körben terjeszthető, mert bárki megengedheti magának és nem foglal sok helyet.

uff

Nincsenek megjegyzések: